sâmbătă, 9 noiembrie 2013



DACA...


Daca eu as fi trecutul
Tu ai fi fara niciun dubiu infinitul.
 Daca as fi o lacrima
 Tu ai fi obrazul pe care l-as saruta cu patima
Daca as fi o flacara 
Tu ai fi semineul care ma acopera
 Daca as fi o mica Tinkerbell
Tu ai fi praful de stele suflat cu mister
Daca as fi o stea cazatoare
Tu ai reprezenta dorinta mea cea mare.
Daca as fi o oglinda
Tu ai fi chipul care prin mine se plimba.
Daca as fi o victima in gaura mortii
Tu ai fi o sfoara spre orizontul vietii
 Daca m-as rataci intr-un imens desert
Tu ai fi fata Morgana care-mi indica drumul drept
Daca as fi un sunet din Univers
Tu ai fi cantecul pe care l-as fredona cel mai des.
 Daca as fi o firava lalela
 Tu ai fi primavara mea.
 Dar eu sunt o muritoare
 Insetata de licoarea iubirii tale otravitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu