vineri, 24 ianuarie 2014

Parere

Cati...cati oameni vor mai muri ca simple victime ale nepasarii??? Nimeni nu isi mai face datoria, nimeni nu isi mai respecta sarcinile, am ajuns sa ne uitam unii la altii si sa zambim cand vedem ca cineva este in necaz. Am ajuns sa ne hranim cu rautate...da, suntem RAI! Nu ne mai pasa de legi morale, nu mai traim dupa principii bine si corect stabilite, idealul nostru nu mai este acela de a ne mandri ca in viitor vom fi oameni buni, vom salva si vom fi salvati.
Mi-e frica...mi-e frica sa cresc si sa fiu si eu o victima a societatii. Dar asta e abia inceputul, nimic nu mai este etic, nimic nu mai este moral...nimic nu mai este ce a fost.
Rusine! Rusine! Rusine! Rusine! Rusine de un numar de ori echivalent cu visele ingerilor care s-au stins de nenumarate ori din cauza voastra, a celor carora va este lene/sila/indiferent sa vedeti dincolo de imaginea unei catastrofe!
Va e lene sa salvati vieti? Dragilor, lenea e un pacat capital care intr-o zi se va intoarce impotriva voastra! Daca ati ales candva cand inca va mai puteati numi "OAMENI", sa salvati de ce acum ajutati la moarte?
Va e sila?...Trist...toata lumea la "moartea voastra spirituala" va arunca peste cosciugul inchistat de rautate cu bolovani de scarba, nu cu pietricele de multumire. Prefer sa am cateva pietricele pe sufletul meu, decat mii de bolovani care sa imi sufoce odihna care vreau sa fie bine meritata!
Sunteti indiferenti? E bine asa, tot cu indiferenta veti fi tratati si atunci cand va veti simti aruncati intr-un desert al durerii, fara oaze de lumina, fara camile care sa va calauzeasca cu iubire...nimeni nu va vrea sa fie camila voastra...nimeni.
Revolta!? E putin spus...nu stiu cum se cheama aceasta manifestare...vreau sa spun simplu ca IMI PASA DE VIITORUL MEU,DE VIATA CARE MI-A FOST DATA IN GRIJA! NU VREAU SA SCUIP PE GLOBUL DE CRISTAL PE CARE IL PORT IN MANA...ACELA E BILETUL MEU SPRE IDEAL!
Ai facut o alegere,un pact cu tine? RESPECTA-L ,nu te injosi in fata banilor, greutatilor,societatii alterate...TACI SI INGHITE! Totul va fi mai bine...urci greu, dar sigur. Nu vei fi capabil,constiinta nu te va lasa sa abandonezi vieti care au nevoie de resuscitare...vei incerca tot ce iti sta in putina sa salvezi o viata....salveaza cate vieti poti, nu-ti bate joc de oamenii de pe margina prapastiilor, trage-i langa tine nu ii impinge!
Azi te joci tu...maine se poate juca altcineva si tu poti fi cel care pierde!
Ne consideram o natie desteapta...poate suntem, dar in cazuri extreme suntem cei mai incompetenti.Nu ne putem mobiliza, aruncam indatoriri de la unul la altul, chiar si atunci cand in joc sunt vieti omenesti, noi inca jonglam cu secundele. De ce,nu stim ca fiecare secunda poate insemna o bataie a inimii in minus? Ca sa aratam ca daca vrem putem...dar de ce nu vrem ceva BUN ca sa realizam ceva BUN?
Mi se rupe inima,ma zdruncina cel mai groaznic fior cand vad parinti plang. Lacrimi de tata...suspine de mama...si ei mor o data cu pruncii de la care asteptau milioane de motive prin care sa poata zambi. Cand le este aruncata vestea, foarte simplu si volatil de autoritati, pamantul li se desface sub picioare si cad in prapastii largi de durere. Putin de ochii lumii ca sa nu parem chiar stane de piatra(NESIMTITI) oferim onoruri,titulaturi de excelenta, solemnitate televizata...asa,bine o luna, doua, trei...si dupa? Nimic...toata lumea se simte achitata de responsabilitati. Durerea parintilor ramane si creste din ce in ce mai mult, ii distruge pe interior...pana se vor macina de tot. Acesta e circuitul unei societati bolnave de "pitiponceala" si false valori! Astia suntem...asa defilam!

                P.S.: Condoleante pentru cei care respectau legea morala insa s-au prabusit intr-o avalansa de indiferenta...PACAT! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu