vineri, 10 ianuarie 2014

Sfarsitul...(Vorbesc la persoana I pentru ca se scrie mai usor asa, dar aluzia se pastreaza...persoanjele sunt aceleasi cu cele din povestea precedenta.)

Vreau sa ma vrei...dar sa nu ma ai!

Obisnuiam sa simt si sa traiesc cu tine,acum am ramas doar cu  obisnuinta de a ma gandi la tine.Aveai atitudine si ma faceai sa ma simt mica si protejata, aveai sarm si ma simteam mandra langa tine,erau multe albine care iti dadeau tarcoale pentru ca ai "botu' dulce ca mierea",dar voiam sa cred ca esti doar ursuletul meu...voiam sa cred...

Mi-a fost frica, mi-e frica...dar de fiecare data cand eu eram doar eu si tu erai doar tu imi doream sa existe iarasi NOI.  Nu e asa ca suna mult mai frumos noi? Nu e asa ca zambim  mult  mai frumos impreuna? Nu e asa  ca orice drum vom alege ne vom reintalni la intersectia iubirii  noastre? Nu e asa, nu e asa? Spune  si tu ceva! Am nevoie sa-ti simt atentia doar pentru mine, vreau sa ma "bagi in obsesiile tale" nu doar in seama,vreau sa-mi arati   ca-ti pasa, nu doar sa-mi zici...                                                                        ...vreau multe...vreau sa ma simt iubita...nu cer  imposibilul...te vreau pe tine!Iti place sa filozofezi, iti place sa ma  imbeti cu vorbe dulci, adori sa ma hipnotizezi cu promisiuni, ai  acea doza de smecherie care ma inebuneste...Asa e! Recunosc, esti magicianul vietii mele... Dar eu? Pot sa fiu macar asistenta ta sau  te-ai multumit sa ma folosesti doar pe post de cobai                     (sa-mi arati ca esti stilat, ai arfe, si talent si poti sa zdrobesti in  palma ta care o data                                                                                        mi-a strivit demnitatea, si sufletul meu credincios tie.)?

TU ESTI IMPOSIBILUL,VREAU IMPOSIBILUL!

Cand ma trageai de mana catre un nou inceput taceam si aprobam   asemenea unei  copile, insa in   sufletul meu se nasteau mii de intrebari retorice :,,Ce va fi nou    intr-un nou inceput? Cand sunt  constienta ca acel nou inceput nu va aduce nimic bun ci din contra va fi mai rau decat trecutul, cu  cine sa ma lupt? Pe cine sa condamn la moarte? Pe mine? Pe tine? Pe soarta mea blestemata? Pe norocul meu ghinionist? Pe  Dumnezeu ca mi te-a scos in cale? Pe mama si tata ca nu ma  exileaza intr-un colt de lume ca sa nu te mai vad?Pe vara mea ca imi aduce  mereu aminte de tine pentru ca  te vede ca pe un print al sufletului meu cersetor de afectiune? Pe  cine sa rog sa ma ajute cand o  sa fiu la limita puterilor?" Apoi tac...si temerea devine realitate,tu  iar uiti de mine si eu ma pierd  in ochii tai negri ca intr-un vartej al suferintei eterne, ca intr-o gaura unde ploua cu trandafiri negrii de iubiri stinse,ingropate si dezgropate.Asta sunt!

Am sperat ca tu sa-mi desfaci copilaria stafidita si sa o transformi    intr-un trandafir mirobolant al adolescnetei.Am avut incredere in tine  chiar daca nu ti-am aratat,dar stii...gelozia  se naste din iubire. Acum este iubire si gelozie, dar increderea a palit  in potopul de cutite pe care  le-ai aruncat in sufletul meu. Dragul meu, tu esti cascador...iti place  sa risti, dar fara mine cascadoriile tale nu reusesc!

Nu vreau sa-mi intunec viata cu ignoranta ta! Vreau sa o colorez cu iubire!  Imi dai tu sau iau de la  altul, imi dai tu zahar sa indulcesc amarul cafelei de dimineata pe  care o beau fara tine sau vrei sa schimbam rolurile si sa fiu eu  vampirul care suge din tine ultimul atom de nicotina               spargandu-ti oglinda sufletului si facandu-te sa uiti cine esti...si sa devii cine vreau eu sa fii? Vrei? Crezi ca  nu pot?

Inchid ochii si revin la iarna fara zapada,mirajul s-a sfarsit!  Acesta este sfarsitul povestii...sau poate nu!



                                       (I&A)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu