miercuri, 5 februarie 2014

Boala-boli si tratamente

Ne cunoastem pana in adancuri,
Suntem stapani pe sirurile de gandauri,
Putem vedea dincolo de sticla,
Suntem constienti ca cel ce cade se ridica?

Poate suntem visatori,
Cand trebuie sa luptam noi cautam comori,
Cand trebuie sa ne frangem bratele,
Noi ne pictam visele.

Fiinte blande si periculoase,
Ingeri cu arpi albe si insangerate,
Oameni cu caractere siropoase,
Animale cu infatisari plate.

Nimeni nu va crede,
Nimeni nu va vedea
Toti vor fi posedati si vor astepta,
Vor cersi schimbarea.

Unii prefera sa plece si sa traiasca,
Altii sa ramana si mortii sa zambeasca,
Intr-o cursa dementa de nebunie,
Eu iti dau putere tie
Si tu iubire mie!

Ar fi frumos sa ne jucam,
Uitandu-ne unul la altul doar iubire sa gustam.
Ti-as promite ca nu as trisa
Tu mi-ai da regulile si eu le-as respecta,

Dar nu ma joc ca mi-e frica,
Simt cum din mine aburi de teama se ridica
Ma simt asemenea unei mari
Pe care plutesc vapoare de speranta.
Nu indraznesc sa trag de a iubirii clanta,
Ar trebui sa ma chinui putin,
Din constiinta sa-mi scot acel spin
Sa inspir libertate, sa expir incredere
Sa trag cu putere de pielea-mi fricoasa
Sa sparg trecutul in bucati de speranta
Sa te iau de mana si sa fugim in viata.
Eu sa-ti fiu destin si tu destinatie,
Iar noi doi sa nu fim o aberatie.

Taci acum sau te vei ineca cu vorbe!
Dorinta in tine fierbe,
Nu mai incerca astfel de tratamente
Nu vezi ca te-ai umplut iar de bube?

Tu iti traiesti viata pe patul de moarte,
Nu indraznesti sa visezi, vrei doar fapte
Ochii tai sunt rosii si umflati
In durere si suferinta imbracati.
Buzele-ti sunt triste si uscate,
In seceta si acreala spalate.
Privirea ta saraca-i o greseala,
Ce cauta rezolvare
Pe fetele cartilor umane.

De inima nici nu mai vorbim
Biata de ea e intr-un continuu declin
Nu mai are putere sa bata
Respira doar cateodata
Cand se simte importanta.
Ceea ce se intampla de putine ori
Nu mai este nimeni care sa-i dea fiori.

Vrei imbratisari calde si fierbinti,
Saruturi multe si lungi,
Zambete patrunzatoare
Care sa te scoata din leguma-ti stare.

Taci si linisteste-ti viata
In circul sortii tale tu esti maimuta!
Faci scamatorii cu dresori inconstienti
Cu fiecare zi imbratisand alti pretendenti!

Ajungi sa ancorezi intr-un port pustiu
In care tu nu ma stii, dar eu te stiu
Si facem cunostinta din nou
Ne vindem iar sentimentele en gros
Eu voi fi un inger,tu nu vei mai fi erou
Eu voi locui in paradis si tu in cavou.
Glasul meu va fi un cantec si al tau un ecou
Eu voi fi...
Tu ai fost...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu