duminică, 24 august 2014

Nu suntem la fel

Ma vezi si te uiti sfidator la mine...
Te vad si-mi trezesti compasiune.

Te-apropii, ma pupi si-mi zambesti,

In mintea-ti ma scuipi,injuri si diseci.

Imi arcuiesc obrazul sa mi se vada gropita,

Te-am citit,nu ti-am muscat ispita.

Cine esti tu azi si acum

Sa iei lingouri din mine si sa le faci scrum?

Lasa-le la purtator,sunt prea grele pentru tine

Cara-ti cuferele goale doar de tine pline!

Cine esti tu in viata mea?

Imi stii amintirile,mi-ai cunoscut inima?

E usor sa ne autointitulam destepti,

Dar daca in ochii celorlalti nu suntem drepti?

Imi pot construi singura o imagine in societate,

Am putere,cap si talent pentru a-mi scrie o carte.

Spun asta cu toata sinceritatea si modestia,

Pe mine nu ma caracterizeaza falsitatea si mandria!

Daca vrei sa atragi prieteni si oameni cu caracter de partea ta

Te rog, nu ineca marea mea in mlastina ta!

Nu ajungi sa cunosti un om nici intr-o viata

Atat de multe masti poarta pe fata.

Fiecare e construit dupa propriul tipar,

Copilului sau orice familie ii da un dar.

Unii  sunt ordonati ca semintele intr-un bostan,

Rautatea legata de suflet, un suflet viclean.

In altii educatia a fost semanata odata cu furtuna,

Din bolovanul sufletesc ies serpi ce sufoca lumea.

Altii au fost crescuti ca albinele-n stup,

Ele abia cand sunt deranjate erup.

Cu bogatia si dulceata lor

Hranesc invidia mustelor

Care bazaie si fac scandal...in zadar

Poate impresioneaza un alt bazat bondar.

Albinele nu se irita, construiesc in continuare fagurii viitorului

Simplu, gura mare si razbunarea sunt armele prostului!

Poate actionez direct,la prima vedere,

Daca nu-mi placi, de la mine n-ai incredere.

Daca pe langa mine te alinti si te lingusesti

Nu faci decat sa ma scarbesti.

Daca nu vreau sa am de-a face cu tine

Asta nu inseamna ca sunt o statuie.

Prietenii mei pot confirma ca de-mi castigi increderea

Iti pun pe tava atentia, grija si inima mea!

Poate nu sunt tipul omului perfect,

Dar prin ce fac si zic, gandesc corect.

Poate ocolesc dezamagirea,

Si de asta nu stiu ce-i iubirea.

Poate intr-o lume superficiala,

Eu n-am o aliura stradala.

Sigur nu sunt ca tine

Si nimic nu-ti da dreptul sa vorbesti despre mine!

As putea sa ma transform intr-un om inodor,insipid,incolor

Sa vezi ce urat poti arata pe interior.

Da, esti frumoasa,toate fetele sunt frumoase

Pacat ca felul tau de-a fi trezeste idei suspicioase.

Lumea-i mare si plina de mincinosi

Ne-am transformat in cadavre, din oameni frumosi.

Candva aveam moralitate si uram rautatea

Azi avem nimic si iubim nocivitatea.

Candva aveam suflete si iubeam simplitatea,

Azi avem corpuri,uram demnitatea si iubim amoralitatea!

Ingeri rai sub cer pur,

Oameni slabi cu caracter impur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu