duminică, 5 iulie 2015

Timpul ne constrange,
Timpul tace si plange,
Timpul nu uita,
Timpul ne scuipa,
Timpul nu ne lasa,
Timpul ne apasa.
Timpul ce anul asta ne-a fost dat,
Aproape s-a terminat
L-am irosit sau l-am fructificat
Faptele ne arata daca ne-am batut joc sau am luptat
La inceput, cand am primit clepsidra aurita,
Ne-am umflat in pene,am jurat ca n-o vom preda gaurita.
Clepsidra s-a intors demult
Din prostie,i-am mai dat cate un fault:
Am urat pe cine trebuia sa iubim
Am izgonit pe cine trebuia sa pretuim
Am lenevit cand trebuia sa muncim
La obligatii am semnat cu anonim
Timpul, asa cum il cunoastem consecvent
Si-a facut treaba,s-a miscat cu talent.
Daca am calcat pe bec,el a fost atent
Pentru fiecare greseala am primit absent.
Nu a asteptat sa ne trezim din letargie
Ne-a impulsionat cu energie,
Sa respectam ce-am promis la inceput
Sa nu spunem ca anul care a trecut, 
A trecut si atat:
Sa tipam ca in succes ne-am desfatat
Sa urlam ca doar binele l-am exploatat
Doar oameni faini ne-au inconjurat
Si atat...
Am trait ce-am vrut,cum am vrut
E doar vina noastra daca am dat putin sau mai mult!1


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu