joi, 24 decembrie 2015

Ganduri de Craciun

De la Cer pan' la Pamant,
In inima, in suflet si-n gand,
A poposit Craciunul Sfant.
De Craciun toate drumurile duc acasa,
Gandurile ajung la o persoana aleasa.

Parca mai ieri asteptam un cadou imperial
Azi m-am uitat in jur si nu am mai vrut nimic material:
Am vrut sa ma imbogatesc pe plan spiritual,
Am vrut sa am zestre in cufarul sentimental.
Am vrut sa am oameni dragi aproape,
Iar pe cei ce ma trageau in jos sa-i tin departe.
Am vrut un gram de noroc
Si cu mine destinul sa nu mai fie escroc
Sa-mi dea reusita de care am nevoie si pe care o vreau
Reusita pentru care atatea bobarnace si piedici imi iau.


Ce-ar fi sa jucam Secret Santa cu ce avem in suflet?
Sa oferim iubire sincera nu doar un pamflet,
Sa impartim zambete si vorbe frumoase
Fara atitudini reci si orgolioase.
Sa rupem secunde din timpul nostru pretios
Pentru a trai minute intr-un mod luminos.




Ar fi frumos sa renuntam la greutatile care ne incarca Craciunul, sa nu mai caram poveri de rautate si ura zadarnica care nu ne ghideaza spre nimic bun ci din contra ne determina sa batem pasul pe loc. Sa ne deschidem usile sufletului pentru oameni frumosi,sa ne bucuram de micile bucurii care ne insenineaza viata...poate e important sa traim clipa,momentul,secunda pentru a atinge fericirea. Sa recunoastem ca toata lupta noastra disperata in valtoarea vietii se rezuma la dorinta/nevoia de a fi fericiti. 

Suntem fiinte simple care de Craciun nu isi doresc altceva decat caldura interioara, prietenii si familia aproape,iubire si...iubire.

Cele mai norocoase craciunite in seara aceasta vor sta in fata bradului bucurandu-se ca au pe cineva care sa le sarute pe frunte...iar cele mai putin norocoase ii vor lasa Mosului sub brad un bilet "Mosule,anul viitor trimite-mi pe cineva pentru care eu sa fiu cea mai importanta Craciunita!"

Craciun fericit alaturi de cei dragi! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu